Boekoorsig: The diary of a CEO

Penguin Random House UK publiseer The diary of a CEO geskryf deur Steven Bartlett.

Die boek beslaan 260 bladsye en beskryf 33 fundamentele besigheids- en lewenslesse wat die toets van tyd deurstaan het. Hierdie beginsels kan deur enigiemand in enige industrie toegepas word. Dit is gebaseer op sielkunde en gedragswetenskap en is onder meer ‘n samevatting van Bartlett se mees gewilde potgooi-onderhoude (ook getiteld The diary of a CEO) met van die wêreld se mees suksesvolle mense op verskillende terreine.

Bartlett word beskryf as ‘n mega-entrepreneur wat graag sy ervaring en onkonvensionele pad na sukses met ander deel. Hy is die HUB (hoof uitvoerende beampte), stigter en medestigter van vier industrieleidende maatskappye met ‘n gesamentlike waarde van meer as $1 biljoen. Hierdie maatskappy bied werk aan duisende werknemers wêreldwyd. Bartlett het op sy eie byna $100 miljoen se beleggings vir sy maatskappye ingesamel en belê self ook in meer as 40 maatskappy. Hy adviseer handelsmerke soos onder meer Apple, Coca-Cola, Nike, Amazon en TikTok oor aanlyn bemarking.

Jay Shetty, New York Times-topverkoperouteur, het net lof vir Bartlett se The diary of a CEO: “Weaving the latest research, his own experiences, and captivating stories, Steven guides readers to redefine success and achieve their potential. This is a must-read for anyone dreaming of doing something audacious.” Hierdie boek is beslis vir die sakeleier wat graag vernuwend dink en professioneel sowel as persoonlik wil groei. Dit moedig entrepreneurs aan om hulle drome, ideale en idees met passie en ywer na te jaag op praktiese, doenbare wyses.

The diary of a CEO rus op vier pilare, naamlik “The self”, “The story”, “The philosophy” en “The team”. Bartlett skryf: “This is not a book about business strategy. … This is a book about the fundamental, enduring laws of building great things and becoming great yourself.” Hy haal Einstein aan: “Everything should be as simple as possible, but not simpler.” Die inhoud is dus maklik verteerbaar, want hy span kragtige beelde en ongelooflike ware verhale in.

Bartlett fokus op sakeleiers se vermoë om hulself te beheer (self-awareness, self-control, self-care, self-conduct, self-esteem en self-story). Dan kyk hy na sakeleiers se vermoë om ander te beïnvloed, oor te haal en in hul en hul visie te laat glo. Hy bespreek ook hoe sakeleiers se filosofieë hul optrede raak en kan lei tot aksies en besluite wat hulle op die pad na sukses kan plaas. Dan fokus hy op hoe om die beste span bymekaar te kry, want : “I’ve never seen anyone build a great company, project or organisation without a group of people, and I’ve never seen anyone reach personal greatness without the support of a group of people” (5).

Hier volg net enkele van die 33 wette wat Bartlett aan sy lesers voorhou:
Law 5: You must lean in to bizarre behaviour. (This law is responsible for every successful company I’ve ever built – it teaches you how to stay at the forefront of the rapidly changing world we live in, how to capitalise on change and how to avoid ever being left behind by any of the incoming technological revolutions.)

Law 14: Friction can create value. (This law will show you the counterintuitive truth that sometimes your customers will want your products more … if you make their experience worse.)

Law 21: You must out-fail the competition. (This law proves that the higher your failure rate, the higher your chances of success. It will inspire you to start failing much faster than you currently are!”)

Law 26: Your skills are worthless, but your context is valuable. (This law explains how you can get paid multiples for the skills you already have, and how all the value comes from the context, not the skill itself.”)

The diary of a CEO deur Steven Bartlett is beskikbaar by toonaangewende boekhandelaars. Dit kan ook hier aangeskaf word.

Kompetisie

Twee gelukkige KragDag-lesers kan élk ‘n kopie van Steven Bartlett se The diary of a CEO wen met komplimente van die uitgewer. Al wat jy moet doen om in aanmerking vir die boekpryse te kom, is om hier onder te vertel waarom jy graag die boek sal wil wen.

5.00 avg. rating (94% score) - 1 vote
Louise Viljoen
  • Louise Viljoen
  • Boekwurm Louise Viljoen is ’n vryskutskrywer en taalversorger van Jeffreysbaai. Sy werk heeldag met stories, haar eie en ook dié van ander. Louise skryf, redigeer, proeflees en vertaal teks om die pot aan die kook te hou. Dit is haar passie om skrywers te help om hulle manuskripte te slyp. Sy lees dus vir werk én vir ontspanning. Louise vertel graag van die wonderlike boeke op haar boekrak wat haar hart vinniger laat klop. Haar boekresensies verskyn gereeld in verskeie publikasies en kan ook oor die radio gehoor word.

One Comment

  • Avatar

    Om My self meer teverbeter en kennis teveryk in die sake wereld

Leave a Comment

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie. Verpligte velde word met * aangedui