
13 jaar van leer: Lesse uit King Price se reis in versekering
Oor die afgelope 13 jaar het King Price ’n invloedryke speler in die Suid-Afrikaanse versekeringsbedryf geword. Met meer as ’n dekade se ervaring in die bestuur van risiko’s, dienslewering en produk innovasie, is daar betekenisvolle lesse wat na vore gekom het. Hier is 13 insiggewende gedagtes wat ons oor die jare bekom het:
- Kultuur eet nie strategie nie, dit voed dit
Die kultuur van ’n organisasie is nie net ietsie ekstra nie, dis die hartklop van die maatskappy. By King Price bepaal ons kultuur hoe ons mense hul werk doen, besluite neem en uitdagings aanpak. Dis nie iets wat vanself gebeur nie; ons werk hard om dit te bou en dit te beskerm. Jy kan dit sien in hoe goed ons span presteer.

- Die regte mense klop die perfekte plan
’n Slim plan beteken niks sonder die regte span nie. Selfs ’n eenvoudige idee kan suksesvol wees met bekwame mense, en ’n briljante plan kan maklik misluk as dit nie deur die regte mense uitgevoer word nie.
- ’n Bietjie malligheid gaan ver
Ons buite-die-boks idees (soos premies wat maandeliks verminder en R1 versekering vir jou gholfstokke, fiets en gehoorstukke) wys hoe ’n bietjie waagmoed ’n maatskappy kan help om uit te staan. Dis die soort slim, kreatiewe produkontwikkeling wat nie net mense se aandag trek nie, maar ook vertroue en lojaliteit bou by kliënte.
- Moenie jouself té ernstig opneem nie
Al is versekeringsprodukte belangrik en soms ingewikkeld, kan dit steeds op ’n eenvoudige manier aangebied word. As jy jou werk ernstig opneem maar dit nie té ernstig maak nie, bou jy makliker goeie verhoudings met kliënte.
- Ontwrigting sonder rede is net versiering
Verandering in die mark moet sin maak en waarde bring. As jy net iets nuuts doen om aandag te trek, help dit nie op die lang termyn nie. Die beste produkte los mense se probleme op en maak hul lewe makliker.
- Verspreiding is net so belangrik soos ontwrigting
Jy kan die innoverendste produk in die wêreld hê, maar as dit nie jou kliënte se behoeftes aanspreek of hulle bereik op ’n manier wat vir hulle sin maak nie, is dit eintlik nutteloos. Jou produk moet ’n probleem oplos en waarde toevoeg.
- As jy nie flop nie, probeer jy nie hard genoeg nie
Ons het al ons deel van flops gehad. Elke flop het vir ons iets geleer oor ons kliënte, oor ons produkte, en oor onsself. Hulle het ons geleer om slimmer te dink, vinniger aan te pas, en altyd vorentoe te beweeg. Want soos enige regte koninkryk weet: Jy leer nie net uit suksesse nie.
- Digitaal is nie die toekoms nie, dis die nou

Van KI tot outomatisering; tegnologie is besig om alles te verander. Dis nie net blink nuwe gereedskap nie, dis die manier waarop ons werk, kliënte bedien, besluite neem, en as besigheid groei. Diens wat vroeër dae geneem het, vat nou minute. Jy’s óf voor, óf jy probeer inhaal. Ons kies om vorentoe te beweeg, en ons vat ons kliënte saam.
- Data is goud, as jy weet hoe om dit te gebruik
Inligting beteken niks as jy nie weet wat om daarmee te doen nie. Die beste besluite kom wanneer jy data gebruik, maar ook luister na jou ervaring en instink. Data help jou om slimmer te werk, maar dis net ’n hulpmiddel en nie die hele antwoord nie.
- Mense soek ‘n doel
Dis nie meer genoeg om net ’n goeie diens of ’n mooi logo te hê nie; mense wil weet waarvoor jy staan. Hulle wil sien dat jou woorde en dade ooreenstem, dat jy jou waardes uitleef, en dat jy nie net praat oor betekenis nie, maar dit daagliks skep. Gee mense daardie sin van doel en waarde, en hulle sal by jou bly. Staan vir iets en staan dan vas.
- Versekering is nie vervelig nie
Mense dink dikwels versekering is vervelig, maar daar’s altyd ’n nuwe storie om te vertel, ’n slimmer manier om te werk, ’n groter probleem om op te los.
- Groei is nie ’n skaal nie, dis ook diepte
Ons het oor produklyne en grense uitgebrei, maar ons het besef werklike groei gebeur wanneer jou waardes saam met jou groei, jou mense saam met jou ontwikkel, en jou kliënte groei danksy jou.
- Dis nie oor ons kroon nie
Ons is trots daarop dat ons die titel ‘koning van versekering’ verdien het, maar dit gaan uiteindelik nie oor die toekennings nie, dit gaan oor die mense wat ons koninklike rooi dra.
King Price wys hoe ’n moderne Suid-Afrikaanse besigheid kan wen met goeie bestuur, slim idees en sterk waardes. Hierdie 13 lesse geld vir enige organisasie wat regtig ’n verskil wil maak.